top of page

Algemene Voorwaarden


Aanbetaling

Een aanbetaling van 30% van het totaalbedrag van de behandeling is vereist om een plek te reserveren. Het resterende bedrag dient in de salon te worden betaald. Alle aanbetalingen zijn niet restitueerbaar, tenzij er een ongemak vanuit onze kant ontstaat.

Betalingsbeleid

In verband met de veiligheid in de salon is het uitsluitend mogelijk om per pin te betalen. Contante betalingen worden niet geaccepteerd. Voor elke pin transactie wordt een vast bedrag van €0,25 transactiekosten in rekening gebracht.

Tijdige aankomst

Wij hanteren een grace-periode van 15 minuten voor het geval van te laat aankomen. Indien jij na het verstrijken van deze periode niet aanwezig bent, zal jouw afspraak geannuleerd worden. Elke behandeling is zeer tijdsafhankelijk en vereist het volledige tijdslot om succesvol te worden afgerond. Wij adviseren je om dus op tijd aanwezig te zijn, zodat wij jouw behandeling met alle nodige zorg en aandacht kunnen uitvoeren

 

Aansprakelijkheid

Wij verzoeken je om ons vooraf te informeren over eventuele huidproblemen, allergieën of relevante medische aandoeningen. Wij maken uitsluitend gebruik van professionele producten die geheel veilig zijn. Echter, kunnen wij niet garanderen dat jouw huid hier niet negatief op zal reageren. Een allergische reactie kan, ongeacht de kwaliteit van het product en het juiste gebruik ervan, helaas toch optreden. Deze reactie is niet altijd vooraf te voorspellen en wordt doorgaans pas zichtbaar nadat de behandeling heeft plaatsgevonden. Indien er onverhoopt toch een allergische reactie optreedt, restitueren wij 30% van het bedrag van de behandeling.

Annuleringsbeleid

Je hebt de mogelijkheid om jouw boeking tot 24 uur voor de geplande afspraak te annuleren of te verplaatsen via de link in de bevestigingsmail. Wij behouden ons het recht voor om 100% van de kosten in rekening te brengen voor afspraken die zonder voorafgaande communicatie worden gemist. Indien de volledige betaling niet wordt voldaan binnen 24 uur, wordt jouw toegang tot ons systeem geblokkeerd en is het niet langer mogelijk om een afspraak bij ons in te plannen.

 

Restitutiebeleid

We bieden een periode van 48 uur aan waarin je contact met ons kunt opnemen over eventuele problemen of kwesties met betrekking tot jouw recent begane behandeling. Wij willen je erop attenderen dat restituties uitsluitend worden aangeboden in de gevallen die zijn vastgelegd in onze algemene voorwaarden. Wij zullen echter ons uiterste best doen om elk probleem dat zich mogelijk heeft voorgedaan, naar tevredenheid op te lossen.

 

Toestemming voor foto- en videomateriaal

Het kan voorkomen dat er toestemming wordt gevraagd voor het maken van foto’s en/of video’s. Dit gebeurt uitsluitend indien de klant hiervoor toestemming verleent en zich comfortabel genoeg voelt voor de camera. De gemaakte beelden zullen uitsluitend worden gebruikt voor promotionele doeleinden op social media. Bij het geven van toestemming voor het maken van foto- en videomateriaal, ga jij tevens akkoord met de publicatie van dit materiaal op onze social media platformen.

Huisregels

In verband met de beperkte capaciteit van de wachtruimte, hanteren wij de volgende huisregels:

  • Het is niet toegestaan om gezelschap of huisdieren mee te nemen vaan uw afspraak. Met uitzondering van ouders/verzorgers of begeleiders.

  • Het is gewenst om niet eerder dan 15 minuten voor uw afspraak aanwezig te zijn.

Bij het boeken van een afspraak ga je akkoord met de bovenstaande voorwaarden en huisregels.

bottom of page